Brev:
Mad - 3 år, 6 mdr.
26. oktober 2015
Alder:
3 år, 6 mdr.
Mad - 3 år, 6 mdr.
Hej Helen
Så har jeg et nyt spørgsmål:
Aftensmad! Vores dreng er meget glad for kød specielt kylling. Derudover er rå grøntsager som gulerødder, majs, agurk osv.
Men kartofler, kartoffelmos, og pasta spiser han ikke. Kun en sjælden gang en skefuld ris.
Skal man insistere på, at han smager lidt på det eller bare acceptere, at han ikke får det?
Hilsen